BRANDS
Produse Noi
Toate produsele
Termeni si conditii
COMANDA MINIMA ACCEPTATA ESTE IN VALOARE DE: 50 Lei produse - valoare care nu include taxa de transport.
- Livrarea se va efectua prin metoda aleasa:
- Posta Romana cu plata ramburs la ridicarea coletului
- Curierat rapid prin intermediul serviciului de Priori Post ( serviciu asigurat de Posta Romana )
- Livrarea produselor se face in toata tara.
Comenzile prin Posta Romana sunt expediate in termen de 48h-72h in perioada Luni - Vineri. In zilele de Sambata si Duminica Posta Romana nu lucreaza.
Comenzile prin curieratul rapid ( Priori Post - serviciu asigurat de Posta Romana ) sunt pregatite in aceasi zi si sunt expediate prin serviciile Postei Romane in max 48h de la confirmarea comenzii.
- Costuri de livrare:
A.)
* Comanda sub 150 Lei -
* colet standard, prin Posta Romana = 10 Lei
* Priori Post ( serviciu asigurat de Posta Romana ) = 25 Lei
B.)
•Comanda peste 150 Lei
* Livrare colet standar prin Posta Romana - LIVRARE GRATUITA!
* Livrare prin Priori Post ( serviciu asigurat de Posta Romana) = 25 Lei in localitatile cu sediu postal
Cand primesc comanda?
Produsele comandate prin Posta Romana ajung in 3 / 5 zile de la primirea emailului care contine Nr. de factura de expeditie.
Produsele comandate prin serviciul de curierat rapid ( Priori Post - serviciu asigurat de Posta Romana ) ajung cel mult in 48 / 72 de ore de la plasarea comenzii in zile lucratoare. Uzual sau pentru centre urbane mari, in 48 de ore de la data(ora) expedierii - in zile lucratoare.
Cum platesc?
Plata se va face in numerar la primirea coletului conform sistemului ramburs.
- Cand primesc comanda?
Produsele comandate prin Posta Romana ajung in 2 - 3 zile lucratoare de la primirea emailului care contine Nr. de factura de expeditie.
Produsele comandate prin serviciul de curierat rapid (Priori Post - serviciu asigurat de Posta Romana ) ajung in maxim 48 / 72 de ore de la expedierea comenzii ( in zile lucratoare).
Livrarea depinde de cativa factori foarte importanti:
· intervalul orar la care a fost plasata comanda;
· momentul in care s-a confirmat comanda operatorului nostru;
· disponibilitatea produselor comandate;
· interdependenta produselor comandate (ex: unul sau mai multe produse din aceeasi comanda, pot fi disponibile sau indisponibile);
· distanta de livrare;
· alti factori care nu depind de noi
Pentru orice nelamuriri , probleme sau informatii va rugam sa ne contactati telefonic la numarul de telefon afisat pe site (Contact) .
Programul nostru este de luni pana sambata, orele 10 - 16 .
- Cum platesc?
Plata se va face in numerar la primirea coletului conform sistemului ramburs.
- Conditiile de returnare a produselor:
Produsele se pot returna in urmatoarele conditii:
•Produs care nu este conform cu specificatiile din oferta vanzatorului (gramaj diferit; culoare profund diferita fata de cea afisata;alt producator decat cel indicat).
•Produs care nu este conform specificatiilor mentionate in comanda cumparatorului (alt produs expediat decat cel din comanda - din eroare umana)
•Produs nefunctional la receptia coletului (produse care sunt sigilate din fabricatie - nu se poate verifica integritatea lor si la deschiderea produsului prezinta defectiuni de fabricatie).
Pentru a demara procedura de retur, clientul trebuie sa trimita o cerere de retur produse la adresa de email: cosmeticsbazaar@gmail.com.
Cererea trebuie sa contina OBLIGATORIU:
•1. Numarul si data emiterii comenzii;
•2. Numele si prenumele dvs.;
•3. Adresa de e-mail folosita la inregistrarea contului;
•4. Cauzele/motivele care au dus la aplicarea procedurii de retur.
- Procedura de retur:
Pentru returnarea banilor 100% a contravalorii produsului retur, procedura este prin returul produsului intr-un colet prin Posta Romana cu plata ramburs.
Costurile de transport ale returului vor fi suportate de cumparator.
Exceptie fac produsele care din eroarea vanzatorului difera fata de cele din comanda.
(In acest caz "Cosmeticsbazaar" va suporta toate cheltuielile de transport pentru ca produsele comanadate sa intre in posesia clientului care le-a comanadat.)
Contravaloarea produsului 100% va ajunge prin mandat cu plata ramburs la cumparator.
Garantia 100% este valabila pentru o perioada de 14 zile calendaristice de la data achizitionarii. (Conform reglementarilor U.E. cu privire la comarcializarea produselor online.)
- Ce nu vom face!
• Nu vom accepta scimbarea produselor care sunt vizibil / intens consumate (golite), sau cu continutul inlocuit / schimbat.
• Nu trimitem produse la adrese incomplecte, neidentificabile si la cutii postale (C.P. nr. XXXX).
Multumim pentru intelegere!